onsdag 29 juni 2011

Tassimo T20

Idag kom äntligen vår kaffemaskin jag har beställt genom Buzzador jag fick betala 849:- och då fick jag 6 st paket med olika kaffe och choklad dessutom fick jag 200:- att köpa för på nätet
Jani provade kaffe och Julia en varm choklad båda var mkt nöjda :-)
Själv tycker jag att jag gjort värdens klipp
så ngn som e sugen på kaffe eller choklad så hör av er jag bjuder :-)



Som buzzador får jag utan kostnad testa nya produkter och tjänster.
Om du vill delta och kommer med i kampanjen ska du: - Själv prova den vara eller tjänst som kampanjen gäller - Sprida budskapet om produkten/tjänsten genom berätta för dina vänner och diskutera med dem dvs. Buzza. - Återrapportera genom Blixtrapporter efter alla dina Buzzningar. - Göra slutrapporten.
Vill du också bli Buzzador går in och anmäl dig på
http://www.buzzador.com/?refstr=Annaltrelleborg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar