torsdag 24 november 2011

Buzzador - laktosfri gräddglass från Åhus

Yes jag kom med och det kan inte komma mkt lägligare eftersom jag bara äter laktosfritt just nu i även Olivia
jag längtar så efter att få hem kupongerna så jag kan köra o hämta ut chokladen :-)
Jag saknar denna förbannade choklad jag inte kan äta nu
jag börjar förstå hur de känns att vara drogberoende så illa e de :-)
Så ja detta passade perfekt
Som buzzador får jag utan kostnad testa nya produkter och tjänster.
Om du vill delta och kommer med i kampanjen ska du: - Själv prova den vara eller tjänst som kampanjen gäller - Sprida budskapet om produkten/tjänsten genom berätta för dina vänner och diskutera med dem dvs. Buzza. - Återrapportera genom Blixtrapporter efter alla dina Buzzningar. - Göra slutrapporten.
Vill du också bli Buzzador går in och anmäl dig på
http://www.buzzador.com/?refstr=Annaltrelleborg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar